Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Általános szerződési feltételek
Impresszum: a szolgáltató adatai

Impresszum: a szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: VITAMIN SZALON KFT.

A szolgáltató székhelye: 6728 SZEGED, ALGYŐI ÚT 72.

Levelezési cím: 6728 SZEGED, ALGYŐI ÚT 72.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: INFO@VITAMINSZALON.HU

Cégjegyzékszáma: 06-09-020761

Adószáma: 24785309-2-06

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: +3630/3398495

Adatvédelmi nyilvántartási száma: ügyszám: 2020\EBE\0000190

Engedély száma: 01/88775-2/2020

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Lebaker Kft., 1165 Budapest, Bökényföldi út 101, Asz: 14510241-2-42

Emailcíme: info@cweb.hu

1. Alapvető rendelkezések
  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó és a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet  és a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló Európai Parlament és Tanács 524/2013/EU rendelet rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  •  Az Általános Szerződési Feltételekben használt fogalmak:

ÁSZF: A Szolgáltató által üzemeltetett Vitamin Szalon Kft. Házhozszállítás általános szerződési feltételei, melyet a Szolgáltató több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, előre határoz meg és amelynek elfogadása a Vitamin Szalon Kft. webáruház igénybevételének. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Vitamin Szalon Kft. webáruház használatával, a termékek megrendelésével, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos feltételeket, továbbá a fogyasztó jogaira vonatkozó részletes tájékoztatást. A mindenkori hatályos ÁSZF letölthető a Vitamin Szalon Kft. webáruház oldaláról.

Vitamin Szalon Kft. webáruház: A Szolgáltató által működtetett internetes platform és szolgáltatás, melyen keresztül a Fogyasztók a Szolgáltató áltat forgalmazott termékeket házhoz szállítással meg tudják vásárolni.

Fogyasztó: Fogyasztónak minősül minden 18. életévét betöltött nagykorú, természetes személy aki, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk) 8:1. § (1) bek. 3. pontja szerint szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

2. A Vitamin Szalon Kft. webáruház használata

2.1. A Fogyasztó a premiumpiacszeged.hu honlapon tekintheti át a szolgáltatást.

A belépést követően megjelenik a Vitamin Szalon Kft. webáruház kínálata, ahol megtalálhatóak a Fogyasztók számára elektronikus úton történő megvásárláshoz hozzáférhetővé tett termékek.

2.2. A Fogyasztó szabadon böngészhet a Vitamin Szalon webáruház kínálatában.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A termékek fényképpel és az alábbi tájékoztatással szerepelnek:

  •  a termék megnevezése
  •  a termék kiszerelése (súlyban, csomagban, darabonként)  a termék fogyasztói ára forintban (bruttó)
  •  a termék egységára (kilogrammonként, darabonként).
  • kötelező betétdíjas termékeknél a felszámítandó betétdíj és a visszaváltás módja

2.3. A termékre történő kattintással a termékről bővebb tájékoztatást tekinthet

2.4. A Vitamin Szalon webáruház felületen feltüntetett árak forintban értendőek és az áfát tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő egyéb költségeket (pl. szállítási díj, csomagolási díj) nem. A (termékek árát) fizetendő végösszeget terheli még a weboldalon feltüntetett kiszállítási és csomagolási díj. Kötelező betétdíjas termékeknél a bövebb tájékoztatás menüpontnál fel van tüntetve a betétdíj összege és visszaváltás módja.

2.5. A Vitamin Szalon Kft. Házhozszállítás felülete sütiket alkalmaz, amelyekről a tájékoztatást a Fogyasztó „elfogadom” gombbal vesz tudomásul.

2.6. Ezen a felületen keresztül lehet megrendelést leadni, itt adható meg a szállítási cím, illetve innen keresztül is elérhető az a felület, ahol a kiválasztott termékek és a rájuk vonatkozó árak megtekinthetők.

3.Rendelés, vásárlás menete

3.1 A Vitamin Szalon Kft. webáruházban történő vásárlás lebonyolításához nincs szükség a weboldalon regisztrációra, azonban a regisztráció opcionálisan megtehető.

3.2. A logókra vagy a mellettük lévő cégnevére (Vitamin Szalon, Lipóti Pékség, Alföld Meat Hús, Boppe Tej, Lángosok) kattintva a termékek listázásra kerülnek, amelyekből a termékek a fogyasztók igénye szerint kiválaszthatóak. A kiválasztott termékek a „Kosárba teszem” gombra kattintással listázásra kerülnek a „Kosár” menüben.

3.3. A kosár ikonra kattintva megtekinthetők az eddig kiválasztott termékek, azokat, vagy azok mennyiségét a Fogyasztó módosíthatja, törölheti. A Szolgáltató 3.000,- forintnál kisebb összegű megrendelést nem teljesít.

3.4. A Kosár tartalma áttekinthető és ellenőrizhető az „Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintással, ahol a rendelés még módosítható, vagy törölhető. A Szolgáltató minden nap a 16:30 óráig beérkezett rendeléseket összegezi. 16:30 órát követően leadott rendelést 18:00 óráig már nem áll módunkban kiszállítani, csak a következő szállítási napon tudjuk teljesíteni. A lángosok és lepények esetében adott napi kiszállítással rendelést csak 11 óráig tudunk fogadni. Ha következő napi szállítással szeretne lángosra vagy lepényre rendelést megadni, megteheti 11.00 után is. Lángosra hétfőn nem tudunk rendelést felvenni és szállítani, mivel a Lángosház hétfőn zárva tart. 

3.5. Bizonyos termékek készlethiánya esetén- külön telefonon vagy e-mailen történő egyeztetést követően – a Szolgáltató jogosult más, hasonló termékkel helyettesíteni a megrendelt terméket. Az így házhoz szállított termékek darab/súly szerinti ára eltérhet az eredetileg kiválasztott termékek árától. Az eltérés max 20%.

3.6. Amennyiben a Fogyasztó nem kíván több terméket kiválasztani, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább.

3.7. A rendelés feltétele, hogy a Vásárló rögzítse a címét, telefonszámát, nevét, e-mail címét, fizetési szándékát (bankkártya, készpénz), a kiszállítás napját, otthon tartózkodási idejét és egyéb megjegyzéseit. Rendelését 0-24 h-ban leadhatja. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig.

3.8. Amennyiben megrendelését és adatait fixálta a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. Az e-mail címére kapott értesítéssel ellenőrizheti rendelését. Amennyiben az ellenőrző e-mailben hibát észlel vagy bármilyen észrevétele van azt jelezheti a Szolgáltató felé e-mailen vagy telefonon. A visszaigazoló e-mailt követően a fizetési módon már nem áll módunkban változtatni. Ha a Felhasználó az átvételkor észleli, hogy a Szolgáltató a kötelezettségét bizonyíthatóan tévesen teljesíti és a futárnak azt jelzi, a Szolgáltató a tévedését korrigálja, amennyiben a termék még sértetlen.

4. A rendelés feldolgozása és teljesítése

4.1. A megrendelés feldolgozása a kiszállítási napon történik. Általános teljesítési határidő a vásárló által megjelölt határnap.

4.2.A lángosok és lepények esetében adott napi kiszállítással rendelést csak 11 óráig tudunk fogadni. Ha következő napi szállítással szeretne lángosra vagy lepényre rendelést megadni, megteheti 11.00 után is. Lángosra hétfőn nem tudunk rendelést felvenni és szállítani, mivel a Lángosház hétfőn zárva tart.

4.3.Ha a Felhasználó az átvételkor észleli, hogy a Szolgáltató a kötelezettségét bizonyíthatóan tévesen teljesíti és a futárnak azt jelzi, a Szolgáltató a tévedését korrigálja, amennyiben a termék még sértetlen.

4.4. A feladott rendelés kiszállítási időpontjáról Szolgáltató a premiumpiacszeged.hu weboldal főoldalán, mindig pontos és naprakész információt ad, amennyiben szükséges Szolgáltató és/vagy Vásárló telefonos vagy e-mailes egyeztetést követően rögzíti azt, amelytől a házhoz szállítás ideje a közlekedési, időjárási viszonyoktól, illetve a Szolgáltató pillanatnyi leterheltségétől függően eltérhet. Szolgáltató vasárnap kivételével minden napra vállal házhoz szállítást. Szolgáltató fentiektől, egyedi egyeztetés alapján eltérhet.

4.5. Vásárlónak lehetősége van a Szolgáltató által megadott kiszállítási napnál későbbi időpontra kérni a rendelését, azonban ezt a rendelés feladásánál minden esetben jeleznie kell.

4.6. Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására.Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

Amennyiben a Webshopba való regisztráció folyamán elírás vagy gépelési hiba vagy egyéb miatt tévesen adta meg adatát/adatait, vagy a regisztrációt követően változás következett be az adatai tekintetében, akkor tájékoztatjuk, hogy az alábbi technikai módon tudja a hibát javítani, amint az tudomására jut.

Az adat(ok) javítását Belépést követően az ember ikonra kattintva a regördülő menüből az adatmódosítás menüpont alatt teheti meg, ahol - a felhasználónév  kivételével - valamennyi adatát képes módosítani. Ekkor a Vásárló módosított adatai mentésre kerülnek.

A megrendelési folyamat véglegesítése előtt minden esetben vissza tud lépni a megelőző fázisba, ahol módosítani tudja a korábban bevitt adatokat. A rendelési folyamat lezárását követően is lehetőség van a megrendelés módosítására ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben.

4.7. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni a Szolgáltató számára. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Rendelést módosítani, illetve lemondani- telefonon és e- mailen- a kiszállítási nap 9 órájáig van lehetősége a Megrendelőnek. 9.00 és 16.30 között, kiszállítási időben leadott rendelés esetén a rendelést módosítani , törölni, lemondani a leadástól számított 1 órán belül lehet telefonon, emailben.

4.8. Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5. A rendelés visszaigazolása

A weboldalon a vásárlási folyamat elektronikus úton lehetséges, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a Vásárlót a Szolgáltató azonnal e-mail-ben tájékoztatja, melyhez kattintható linkként csatolva van jelen ÁSZF.

Amennyiben a Vásárló visszaigazoló e-mailt a feladott rendeléséről nem kapott (egyes e-mail szolgáltatók esetében ez néhány percet késhet), Vásárló Szolgáltató elérhetőségein érdeklődhet, annak beérkezéséről és teljesítésének állapotáról.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés nem minősül írásbelinek, a felek között ráutaló magatartással jön létre, a társaság nem iktatja, de rendelési azonosító számmal van ellátva minden rendelés, így utólag hozzáférhető.

6. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

6.1. A rendelés értékének kiegyenlítése a Weboldalon megjelölt módokon lehetséges. A rendelési érték kifizetése a rendelés átvételét követően válik esedékessé. A rendelés személyesen is átvehető a Prémium Piac 6728 Szeged, Algyői út 72. szám alatti üzletben nyitvatartási időben (H-P: 6.30-18.00, SZO: 6.30-13.00) ha a fogyasztó az online rendelés során ezt a lehetőséget választotta , fizetni készpénzben és bankkártyával lehetséges.

6.2. Készpénzzel, illetve bankkártyával történő fizetés házhozszállítás esetén a kiszállító futárnál történik a rendelés átvételekor. A rendelés értékén túl (amely tartalmazza a szállítási és csomagolási díjat is) a Vásárlót a Szolgáltató felé egyéb fizetési kötelezettség nem terheli. A megrendelés elküldésével a Fogyasztó elfogadja a Felhasználói feltételeket. Ekkor jön létre ráutaló magatartással a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés, amely a Fogyasztó oldalán fizetési kötelezettséget keletkeztet.

6.3. Az Szolgáltató az alábbi fizetési eszközöket fogadja el:

 Készpénz a futárnál vagy személyes átvétel esetén az üzletben

 Bankkártyás fizetés futárnál terminálon keresztül vagy az üzletben személye átvétel esetén

6.4. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

6.5. A Szolgáltató csak az alábbi helységeken belüli szállításokat teljesíti:

Szeged és vonzáskörzete, amelyek zónákra lettek osztva eltérő szállítási költségekkel. Ennek változás jogát fenntartjuk. Ezeken a területeken kívüli kiszállítás is egyeztethető közvetlenül a kapcsolattartóval.

Magyar Posta MPL automatába is lehetséges szállítás. Tekintettel a friss, romlandó és hűtésre szoruló termékekre, az automatába történő szállításkor a termék frissességét és hűtését biztosítani nem tudjuk. Szállítási határidő 3-5 munkanap. Hűtendő és egyéb élelmiszer esetén speciális csomagolás költségét is felszámítjuk a szállítási díj mellett.

7. Számlázás

7.1. A számla Fogyasztó által ténylegesen átvett termékeket tartalmazza, valamint a rendelés után feltételezett pénzösszeget. (Mérlegelt termékek esetében – mint például kg-os termékek esetén, az irányár becsült tömeget jelöl. Viszont a fizetéskor a termék pontos tömegét vesszük alapul, ami miatt a végső ár eltérhet az eltérés max 20% lehet.

Helyettesítő termék esetében – abban az esetben, ha az Ön által választott termék a kiszállítás napján nincs raktáron, a munkatársunk egy másik terméket fog Önnek kínálni az eredeti termék helyett. Ennek a terméknek az ára eltérhet az Ön által választott termék árától, mely mértéke max 20%.

7.2. Lehetséges, hogy a Fogyasztó e-mail fiókjának beállítása miatt az elektronikus számla az e-mail fiók „Spam” mappájába érkezik, ezért ajánlott a „Spam” beállításainak ellenőrzése.

7.3. Amennyiben a Szolgáltató technikai okok miatt nem képes elektronikus számlát kiállítani a Fogyasztónak, a jogszabályi előírásoknak megfelelő gépi számlát állít ki, és azt postázza a Fogyasztó által megadott szállítási címre.

8. Kiszállítás

8.1. A szállítás autóval történik hűtve a hűtendő termékeket. A szolgáltatást a Vitamin Szalon Kft, végzi.

8.2. A Szolgáltató törekszik rá, hogy minden szállítást a rendelés Fogyasztó általi véglegesítést megjelölt munkanapon teljesítse, ellenkező esetben a Szolgáltató automatikus e-mailben értesíti a Fogyasztót a szállítás várható időpontjáról.

8.3. A Fogyasztónak módjában áll telefonon keresztüli értesítést kérni a Szolgáltatótól a szállítás pontos időtartamát illetően.

8.4. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a forgalmi viszonyok, a rendelések nagy száma, vagy egyéb más ok miatt eltérhet a telefonon közölt időponttól.

8.5. A Fogyasztó köteles gondoskodni róla, hogy a szállításra kijelölt címen a rendszerinti szállítási időben ő maga, vagy egy, az általa a Szolgáltató által kiszállított termékek átvételére feljogosított 18. életévét betöltött harmadik személy (továbbiakban az „Átvevő”) jelen legyen a szállítás várható időpontjában.

8.6. Az Átvevő személy életkorát kétség esetén a Szolgáltató kérésére fényképes igazolvánnyal (pl. személyazonosító igazolvány, jogosítvány, stb.) igazolja. Amennyiben az Átvevő életkorát nem igazolja fényképes igazolvánnyal, a Szolgáltató köteles megtagadni a teljesítést, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

8.7. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a Fogyasztó által meghatározott címen nincs jelen a Fogyasztó, vagy az Átvevő, vagy az Átvevő életkorát elmulasztja igazolni a 3.5. pontban leírtak szerint, a Szolgáltatót nem terheli felelősség a teljesítés meghiúsulásáért.

8.8. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az ő, vagy az Átvevő (jelen pontban együtt: a „Fogyasztó”) kötelessége meggyőződni arról, hogy az általa megrendelt termékek megfelelő mennyiségben, és – szemrevételezés útján történő ellenőrzés alapján – megfelelő minőségben kerültek kiszállításra.

8.9. Amennyiben a Fogyasztó, vagy az Átvevő a termékek átvételét megtagadta, a Szolgáltató/futár az átvétel megtagadásáról jegyzőkönyvet vesz fel.

8.10. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben Átvevő a teljesítést elfogadta, Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a termékek esetleges mennyiségbeli eltérésért, vagy a termékek minőségének olyan hibájáért, amely szemrevételezés útján megállapítható volt. A futár a csomagot 2 dokumentummal együtt fogja átadni. Ebből az egyik szállító levelet a vevőnek kötelessége aláírni, amellyel elismeri, hogy a csomagot hiánytalanul átvette. Ezután utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

Magyar Posta MPL automatába is lehetséges szállítás. Tekintettel a friss, romlandó és hűtésre szoruló termékekre, az automatába történő szállításkor a termék frissességét és hűtését biztosítani nem tudjuk. Szállítási határidő 3-5 munkanap. Hűtendő és egyéb élelmiszer esetén speciális csomagolás költségét is felszámítjuk a szállítási díj mellett.

9. Elállás joga
  • Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Vitamin Szalon Kft. webáruház rendszeren keresztül vásárolható termékek legnagyobb része frissáru (pékáru, húsáru, tejtermék, zöldség, gyümölcs), így gyorsan romlandóak, ezért amennyiben a szállításkor a termékeket átveszi, utóbb a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései értelmében nem jogosult elállni a szerződéstől. Ugyanez érvényes az olyan zárt csomagolású termékek tekintetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Szolgáltató a Fogyasztó, vagy az Átvevő által átvett gyorsan romló, illetve felbontott termékeket semmilyen körülmények között nem köteles visszavenni, és ellenértékének visszatérítésére sem kötelezhető. A webshopon kisebb mértékben szárazáru (fűszerek, lekvárok, tészta, szörpök stb egyéb) is megvásárolható ezen termékek esetén van lehetősége a vásárlónak a termék bontatlan és sértetlen állapota esetén a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a fenti jogszabály szerint.

 10. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Ez esetben az Ügyfél A Polgári törvénykönyv XXIV. Fejezete (Hibás teljesítés) szerint jogosult igényét érvényesíteni mely szerint nem fogyasztó Ügyfél kellékszavatossági igénnyel érhet a teljesítéstől számított 1 éven belül. Fogyasztónak minősülő Partnerek részére a következő tájékoztatást adjuk a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően:

1.Kellékszavatosság

Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális  szolgáltatások nyújtására irányuló –szerződés esetén Ön  a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.Mivel webshopunk élelmiszert árul, kijavításra nincs fogalmilag lehetőség.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Felhívom a figyelmét, hogy Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy éve eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2.Termékszavatosság

Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 39. b. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Tájékoztatom, hogy a termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Jótállás a webshop által forgalmazott élelmiszerekre nem vonatkozik, mivel a jótállás kizárólag tartós fogysztási cikkek esetében áll fenn az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján.

Elállási Tájékoztató

Fogyasztónak minősülő Partnerek részére a következő tájékoztatást adjuk a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően:

10. Reklamáció, panaszkezelés

Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben fogyasztónak minősülő Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát jelen ÁSZF elején  megadott elérhetőségeken közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint orvosolja. Amennyiben Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, Szolgáltató a panaszról, az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát Felhasználó rendelkezésére bocsátja. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, úgy Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak másolati példányát Felhasználó rendelkezésére bocsátja.

Az írásbeli panaszt Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja, panaszt elutasító álláspontját megindokolja. Szolgáltató a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Amennyiben nem ért egyet a panaszkezelés eredményével a hatályos jogszabályok értelmében a következő tájékoztatót nyújtjuk fogyasztónak minősülő Partnereink részére:

Fenti esetben az illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztályához vagy a Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testületek valamelyikéhez fordulhat. A békéltető testületi eljárásban Társaságunkat együttműködési kötelezettség terheli. A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben az illetékes kormányhivatal  jár el a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében. A http://www.kormanyhivatal.hu weblapon találja a kormányhivatalok elérhetőségét míg a békéltető testületekre vonatkozó adatokat a következő felsorolás tartalmazza:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

 illetékességi területe: Baranya, Somogy és Tolna Vármegye

cím:7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.,

  telefon: +36-72/507-154

 Hivatali kapu KRID: 667360112, rövid neve: PBKIKBT   

e-mail: info@baranyabekeltetes.hu

web: www.baranyabekeltetes.hu

 

Borsod-Abaúj Zemplém Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon:

46/501-090 (új ügyek)

46/501-871 (folyamatban lévő ügyek)

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Hivatali kapu azonosító: 466467335, rövid név:BOKIKBT


Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap cím : bekeltet.bkik.hu

Hivatali kapu KRID azonosító:469532362, rövid név:BBT



Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán

Telefon: +36-62/554-250/118

Ügyfélfogadás: Hétfő és Szerda: 9.00-11.00 között

E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu

https://www.bekeltetes-csongrad.hu/

Hivatali kapu KRID azonosító:162127371, rövid név:CSMKIKBT



Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Lencsés Hajnalka békéltető testületi ügyintéző, ügyfélkapcsolati koordinátor

Telefon: 06-22/510-310

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/

Hivatali kapu KRID azonosító:352258915, rövid név:FMBT

 

Győr-Moson-  Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

email: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

https://bekeltetesgyor.hu/
Hivatali kapu KRID azonosító:363053930, rövid név:GYMSMKIKBT



Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

https://www.hbmbekeltetes.hu/

Hivatali kapu KRID azonosító:457289758, rövid név:HBKIKBT



 Pest Megyei Békéltető Testület

székhelye:1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881

Honlapunk: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

 

Panasz elektronikus beadása:

online kérelem küldés honlapunkon

PMKIK hivatali kapun keresztül rövid név:PMKIKBEKEL,   KRID azonosító:560351920



Minden Békéltető Testület előtt elektronikus ügyintézés lehetséges: e-papír  Ügytípus: Békéltető testületi eljárás kezdeményezése, eljárással kapcsolatos nyilatkozattétel (PMKIKBEKEL) és a KRID adatokat is beillesztettem.

 

 

 

 

A békéltető testületek a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésében segíthetnek jóval gyorsabb és költséghatékonyabb módon. Céljuk a felek közötti egyezség elérése. A határozatuk azonban alávetési nyilatkozat hiányában nem bír kötelező erővel. A békéltető testület kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Fogyasztói panasz esetén igénybe vehető az Uniós online vitarendezési platform is, mely egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság weboldalán. Az online felület a következő címen érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU   ami a jogviták rendezésére szolgál.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásokban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles levélben válasziratot küldeni a békéltető testület számára és amennyiben az adott megyében székhellyel vagy telephellyel rendelkezik, a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét köteles biztosítani.

Végső esetben a fogyasztó az illetékes bírósághoz is fordulhat, ahol panasznapon akár tollba is mondhatja keresetét. Az okirati bizonyítékok csatolása ekkor is elengedhetetlen.

 

 A Vásárló a termékkel kapcsolatos kérdéseivel, észrevételeivel a Szolgáltató által üzemeltetett üzlethelyiségben, valamint elektronikus ügyfélkapcsolati pontokon tudja megkeresni a Szolgáltatót.

 Panasz esetén a jelen általános Szerződési Feltételeinkben megadott elérhetőségeinken veheti fel velünk a kapcsolatot. A beérkezett panaszokat azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy másolati példányát legkésőbb érdemi válaszunkkal egyidejűleg megküldünk önnek. Panaszát a beérkezését követően legkésőbb harminc napon belül írásban, érdemben megválaszoljuk.

 A Szolgáltató és a Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Ha ez nem vezet eredményre a lehetséges panaszkezelési módokról részletes tájékoztatást a jogorvoslati szervek felsorolásával jelen Ászf.-ben adtunk.

 

A személyes adatainak kezelésével kapcsolatos panaszokkal az adatvédelmi hatósághoz fordulhat, amely elérhetősége a következő:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
Naih számaink: NAIH-63180/2013, NAIH-63247/2013, NAIH-63219/2013

 

 A vásárló igényének érvényesítésére, illetve a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos jogviták esetére bírósági utat is igénybe vehet, a bírósági hatáskörökkel és illetékességgel kapcsolatosan a www.birosag.hu honlapon tájékozódhat.

 

 Az adatkezelés

 A Szolgáltató elkötelezett felhasználói és partnerei személyes adatainak védelmében, különös tekintettel a vásárlók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartására. A Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

 A Vásárló felelőssége, hogy az általános Szerződési Feltételekben részletezett adatkezelési szabályokat megismerje. A Vásárló a megrendeléssel - a jelen általános Szerződési Feltételek részeként - kijelenti, hogy a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos tájékoztatót megismerte, ennek alapján önkéntesen és szabad elhatározásából döntött a Webshopban történő vásárlás mellett, elfogadva a személyes adatainak kezelésére vonatkozó szabályokat.

 A Webshopban történő vásárlás során a Szolgáltató a Vásárló személyes adatait kezeli. A Szolgáltató különleges adatnak minősülő személyes adatot (faji eredetre, nemzetiséghez tartozásra, politikai véleményre vagy pártállásra, vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, érdekképviseleti szervezeti tagságra, szexuális életre, egészségi állapotra, kóros szenvedélyre, továbbá bűnügyi előéletre vonatkozó személyes adat) egyáltalán nem kezel. A személyes adatok kezelésének jogalapja az érintett önkéntes hozzájárulása, adatszolgáltatása.

Amennyiben a Vásárló nem regisztrál felhasználói fiókot, illetve a Webshopon keresztül történő vásárlást a megrendelés véglegesítése előtt abbahagyja, az esetleg már szolgáltatott személyes adatai nem kerülnek elmentésre. A felhasználói fiók törlését - kivéve a már teljesült megrendelések adatait, amelyekkel kapcsolatos adatmegőrzési határidőket a számviteli és adójogszabályok tartalmazzák - követően a vásárló személyes adatai törlésre kerülnek, a felhasználói fiók törlését a Szolgáltató az adatkezelési hozzájárulás visszavonásaként értelmezi.

. A Szolgáltató a vásárlók személyes adatait automatizáltan, elektronikus formában kezeli, az adatkezelés során adatfeldolgozót nem vesz igénybe; személyes adatot harmadik személynek csak a jelen általános Szerződési Feltételekben írtak szerint ad át. Az adatkezelés helyszíne Magyarország, a Szolgáltató mindenkori székhelye.

. A Szolgáltató a személyes adatokat egyrészt a megrendelés teljesítéséhez, ügyfélkiszolgáláshoz, számlázáshoz, továbbá üzleti kommunikáció (direkt marketing üzenetek) céljára kezeli.

A vásárló a megrendelés teljesítéséhez, ügyfélkiszolgálás, számlázás céljára szükséges személyes adatait a vásárlás során teljes körűen és valósan köteles megadni. Ezek a személyes adatok a következők:
(a) vezetéknév, keresztnév, illetve cégnév;
(b) lakcím, illetve székhely;
(c) kézbesítési (szállítási) cím;
(d) elektronikus levelezési cím;
(e) vezetékes és/vagy mobil telefonszám;
(f) számlázási cím;
(g) cégek esetén adószám;
A Szolgáltató felhívja a vásárlók figyelmét, hogy a szerződés teljesítésével a megadott személyes adatok meghatározott körének (név és lakcím) kezelése a számviteli (a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. §. (2) bek.) és adójogszabályok alapján kötelező, ennek időtartama 8 (nyolc) év. A törvény által meghatározott adatkezelés miatt ezen adatok törlésére az érintett kérelme esetén sincs jogi lehetőség.

 A Szolgáltató a 14.6 pontban írtakon túl a tranzakcióhoz, illetve a megrendeléshez kapcsolódó adatokat az ügyfél által megadott adatokat, továbbá, a tranzakció dátuma, ideje, összege, adatokat is rögzíti és tárolja rendszereiben. Az adatkezelés célja a vásárlói élmény fokozása, illetve a jogellenes felhasználói magatartások, visszaélések szűrése és megelőzése. Az adatkezelés tartama az adat keletkezésétől számított 30 (harminc) nap.

 A Szolgáltató a Webshop meglátogatása során esetlegesen ún. cookie-kat, névtelen azonosítókat (karaktersorozatból álló kisméretű fájl) helyezhet el számítógépén. A cookie-k segítenek a szolgáltatás biztosításában, esetenként a cookie-k hiányában a vásárlás, illetve a Webshop teljes körű használata nem biztosítható. A cookie-k használatával a Webshop nyomon tudja követni beállításait, látogatásait és "emlékszik" az oldal korábbi látogatására, amely a honlap használatát felhasználó barátabbá teszi. A böngészőjének beállításaiban lehetősége van a cookie-k fogadását letiltani, illetve a már elhelyezett cookie-kat a cache kiürítésével véglegesen törölni. A cookie-k törlésével a Webshop korábbi egyedi beállításai (pl. jelszó megjegyzése, nyelvi beállítások), preferált információk elvesznek, illetve a lap megjelenítése lassulhat.

A vásárló a személyes adatai kezeléséről való tájékoztatását, személyes adatainak törlését, zárolását, helyesbítését vagy kiegészítését a vásárló a regisztrált felhasználói fiókjában, ennek hiányában a Szolgáltató kapcsolattartási pontján kérheti. Ezt a kérelmét a vásárló ingyenesen, minden díjfizetési kötelezettség nélkül terjesztheti elő. Amennyiben a vásárló által megadott adatkör tekintetében jogszabály kötelezően adatkezelési kötelezettséget, adatmegőrzési határidőt nem határoz meg, a Szolgáltató az érintett személyes adatait törli. A vásárló személyes adatainak kezeléséről való tájékoztatása akkor ingyenes, ha az érintett a tárgyévben azonos adatkörre vonatkozó tájékoztatási kérelmet még nem nyújtott be a Szolgáltatóhoz, egyébként a tájékoztatás költségtérítés ellenében biztosított. A Szolgáltató a vásárlók személyes adatokkal kapcsolatos megkereséseit legkésőbb 30 (harminc) napon belül megválaszolja.

 A Szolgáltató az adatkezelését az adatbiztonsági elvárásoknak való megfeleléssel teljesíti. Ebben a körben megteszi mindazon technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azon eljárási szabályokat, amelyek az adat- és titokvédelmi követelmények teljesüléséhez szükségesek.

 A Szolgáltató a webhelyet alkalomszerűen meglátogatókról azok egyedi azonosítására alkalmas adatot nem gyűjt. Az egyedi azonosításra alkalmatlan adatokat kizárólag statisztikai célból gyűjti és azokat csak összesített formában hozza nyilvánosságra. A Szolgáltató rendszere a vásárlók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatók össze a vásárlók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

11. Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www.premiumpiacszeged.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

12. Egyéb rendelkezések

12.1. Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldal használata feltételezi a Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

12.2. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

12.3. Kifejezetten tilos a Weboldalon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a Felhasználók által feltöltött tartalmak törlésére.

12.4. Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

12.5. Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására

12.7. Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

12.8. Szolgáltató és Vásárló között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.

12.9. A jelen ÁSZF-re, illetve a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) rendelkezései, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

12.10. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Szegedi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.

Szeged, 2024. március 13.

13. Elállási-/Felmondásinyilatkozat-minta

( elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett [ide a vállalkozásnak a nevét, postai címét és elektronikus levelezési címét kell beillesztenie]:

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):

Kelt

Adatkezelési tájékoztató
Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

Adatkezelő megnevezése: Vitamin Szalon Kft.

Adatkezelő cégjegyzékszáma: 06-09-020761

Adatkezelő székhelye: 6728 Szeged, Algyői út 72.

Adatkezelő képviselője: Rácz Bertalan József

1. Az adatkezelés szabályai

Jelen adatkezelési tájékoztató időbeli hatálya 2020. április 1-től visszavonásig tart.

A jelen szabályzat fogalmi rendszere megegyezik az Általános adatvédelmi rendelet (továbbiakban GDPR.) 4. cikkben meghatározott értelmező fogalommagyarázataival, illetve bizonyos pontokban kiegészítetten a 2018. május 25-től hatályos Infotv. 3. § értelmező rendelkezéseivel. Ezek alapján tehát:

Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

Az adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.

A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni.

Az adatkezelés célja: az érintettek tájékoztatása a Társaság legfontosabb híreiről, direkt marketing valamint törzsvásárlói kedvezmény biztosítása

Kezelt adatok köre: érintett neve, e-mail címe, lakcíme, telefonszáma,

Az adatkezelés jogalapja: a GDPR 6. cikk (1) bek. a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

Az adattárolás határideje: a Társaság megszűnéséig, vagy amennyiben az érintett kéri a törzsvásárlói rendszerből való törlését, akkor haladéktalanul törlésre kerülnek az adatok, a direkt marketing tevékenység vonatkozásában pedig az érintett bármikor kérheti adatai direkt marketing célú törlését

Adattárolás módja: elektronikus

 

Az Adatkezelő a tájékoztatót folyamatosan hozzáférhetővé teszi honlapján. Az Adatkezelési tájékoztató elfogadása (a megfelelő checkboxban elhelyezett pipa) igazolja annak megismerését és adatkezelési hozzájárulásnak minősül. Így tehát az adatkezelésre csak akkor kerülhet sor, ha az érintett egyértelmű megerősítő cselekedettel, például írásbeli – ideértve az elektronikus úton tett -, nyilatkozattal önkéntes, konkrét, tájékoztatáson alapuló és egyértelmű hozzájárulását adja a természetes személyt érintő személyes adatok kezeléséhez

 

Az Adatkezelő által gyűjtött személyes adatok csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történhet, és azok nem kezelhetőek ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon, illetve tárolásuknak olyan formában kell történnie, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé

2. Törzsvásárlói program

Az érintetteknek lehetőségük van a törzsvásárlói regisztrációra. A törzsvásárlók minden vásárlásuk után törzsvásárlói kártyájuk felmutatása után, a vásárlás végösszegének megfelelő %-os kedvezménnyel jogosultak a vásárlásra.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy az adatok megadásával, Ön, mint érintett kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság megadott elérhetőségein közvetlen ajánlatadási céllal megkeresse, reklám- és hirdetési célokra, ill. üzleti információk szolgáltatására felhasználja. A Társaság az adatokat nem teszi harmadik személyek részére hozzáférhetővé. Felhívjuk továbbá a figyelmét, hogy a törzsvásárlói kártya használatával a vásárlásai cikkszámát is rögzíti a rendszer.

 

A Társaság biztosítja, hogy a marketing célú e-mailekről az érintett bármikor ingyenesen leiratkozzon. A Társaság az ilyen tárgyú információkat személyesen vagy telefonon is közvetíti az ügyfelek felé. A postai vagy telefonos megkeresések esetén Ön szintén kérheti, hogy a jövőben ne keressük marketing célok megvalósítása érdekében.

 

Amennyiben az érintett adatai törlését kéri, úgy a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben (a továbbiakban: Katv.) meghatározottak szerint a Társaság tilalmi listát vezet. A Társaság kötelezi magát, hogy a reklámcélú megkeresés előtt ellenőrzi, hogy az érintett szerepel-e a tilalmi listán.

3. Ügyfélnyilvántartás

A Társaság egyedi rendszerébe ügyfelek, partnerek adatai kerülnek rögzítésre. A magánszemély érintett azzal, hogy regisztrál a Társaság törzsvásárlójaként, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy meghatározott személyes adatai az ügyfélnyilvántartó rendszerben rögzítésre kerüljenek. A nyilvántartó rendszerben az érintett hozzájárulása mellett a partnerek adatai a vonatkozó szerződésben rögzített hozzájárulás alapján kerülnek rögzítésre.

4. Az érintettek jogainak érvényesítése

Ön, mint érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről; valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését; adatainak törlését az: info@vitaminszalon.hu e-mail címen; az adatkezelés korlátozását; illetve jogosult az adathordozhatósághoz.

4.1 Tájékoztatáshoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:

– Jogosult megtudni az adatkezelés célját;

– az érintett személyes adatok kategóriáit;

– azon címzetteket vagy címzettek kategóriáit, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;

– adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartamát, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjait.

– Jogosult felvilágosítást kapnia az érintettnek azon jogáról, hogy kérelmezheti-e az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat-e az ilyen személyes adatok kezelése ellen; illetve nyújthat-e valamely felügyeleti hatósághoz címzett panaszt.

– Jogosult megkapnia minden elérhető információt arról is, hogy ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték.

– Továbbiakban jogosult arra is, hogy tudomást szerezzen az automatizált döntéshozatali ügyekben alkalmazott logikára és arra, hogy az ilyesfajta adatkezelés, milyen jelentőséggel bír, illetve ez az érintettre nézve milyen várható következménnyel jár.

Az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a tájékoztatási jog szerinti kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet.

A tájékoztatás főszabály szerint ingyenes, költségtérítést az Adatkezelő csak a GDPR 12. cikk (5) bekezdésben, illetve 15. cikk (3) bekezdésben meghatározott esetben számít fel.

Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését. (helyesbítéshez való jog).

4.2 Helyesbítéshez való jog

A valóságnak nem megfelelő adatot a Társaság az érintett kérésére indokolatlan késedelem nélkül helyesbíti.

Arra az időtartamra, amíg a Társaság ellenőrzi a személyes adatok pontosságát, a kérdéses személyes adatok korlátozásra kerülhetnek a jelen tájékoztató 4.4. pontjának megfelelően

4.3. Tiltakozás joga

Az érintett abban az esetben a Társasághoz intézett nyilatkozatával tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, ha az adatkezelés jogalapja

– a GDPR 6. cikk. (1) bekezdés e) pontja szerinti közérdek vagy

– a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja szerinti jogos érdek [a jogos érdek, mint jogalap alkalmazásának feltételeit jelen szabályzat 5. pontja tartalmazza].

Tiltakozási jog gyakorlása esetén a Társaság nem kezelheti tovább a személyes adatokat, kivéve, ha az adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Annak megállapítása kapcsán, hogy az adatkezelést kényszerítő erejű jogos okok indokolják, a Társaság ügyvezetője dönt. Az ezzel kapcsolatos álláspontjáról véleményben tájékoztatja az érintettet.

Tájékoztatjuk, hogy a törzsvásárlói regisztráció kapcsán az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása, így tiltakozás helyett az adatai törlését kérheti.

4.4. Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az adatkezelés korlátozására abban az esetben kerülhet sor, amennyiben:

– az érintett vitatja az adatok pontosságát, az adatok helyességének megállapításáig terjedő időtartamra a Társaság korlátozza a személyes adatok kezelését;

– az adatkezelés jogellenes és az érintett törlés helyett a felhasználás korlátozását kéri;

– az adatkezelőnek már nincs szüksége az adatokra, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez;

– az érintett tiltakozik a személyes adatok kezelése ellen a GDPR 21. cikke szerint tiltakozott, a tiltakozással kapcsolatos mérlegelés elvégzésének erejéig.

Az érintett személyes adata kezelése elleni tiltakozásának elbírálásának időtartamára – de legfeljebb 5 napra – az adatkezelést az adatkezelést végző szervezeti egység vezetője felfüggeszti, a tiltakozás megalapozottságát megvizsgálja és döntést hoz, amelyről a kérelmezőt tájékoztatja.

Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatot a szervezeti egység vezetője korlátozza, azaz kizárólag a tárolás, mint adatkezelés valósulhat meg mindaddig, amíg

– az érintett hozzájárul az adatkezeléshez;

– jogi igények érvényesítéséhez szükséges a személyes adatok kezelése;

– más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében szükségessé válik a személyes adatok kezelése; vagy

– jogszabály közérdekből elrendeli az adatkezelést.

Ha az adatkezelés korlátozását az érintett kérte, a korlátozás feloldásáról az adott szervezeti egység vezetője előzetesen tájékoztatja az érintettet.

4.5. Törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

  • a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
  • b) az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
  • c) az érintett a GDPR 21. cikk (1) bekezdése alapján tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre, vagy az érintett a 21. cikk (2) bekezdése alapján tiltakozik az adatkezelés ellen;
  • d) a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
  • e) a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

VAGY

  • f) a személyes adatok gyűjtésére az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
4.6. Az adathordozhatósághoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa a Társaság rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, amennyiben:

– az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása vagy az adatkezelésre olyan szerződés teljesítése érdekében volt szükség, amelyben az érintett az egyik fél vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bek. a) vagy b) pont, illetve 9. cikk (2) bek. a) pont] és

– az adatkezelés automatizált módon történik.

Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

Az Adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt, illetve az általa vagy az általa igénybe vett adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is megtéríti. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt előidéző eseményért őt semmilyen módon nem terheli felelősség

Az érintett az Adatkezelő adatkezelési eljárásával kapcsolatos panasszal Magyarország területén a NAIH-hoz fordulhat:

név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

honlap: www.naih.hu

Az érintett – választása szerint – bírósági úton is érvényesítheti igényét. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

5. Adatfeldolgozók

A Társaság a személyes adatok kezelése során kizárólag technikai jellegű feladatok ellátására az alábbi adatfeldolgozót veszi igénybe:

Adatkezelő megnevezése: Vitamin Szalon Kft.

Adatkezelő cégjegyzékszáma: 06-09-020761

Adatkezelő székhelye: 6728 Szeged, Algyői út 72.

Az adatfeldolgozás célja: tárhelyszolgáltató

 

Az Adatfeldolgozók az adatkezelést a Társaság utasításai szerint végzik, az adatkezelést érintő érdemi döntést nem hozhatnak, a tudomásukra jutott személyes adatokat kizárólag a Társaság rendelkezései szerint dolgozhatják fel, saját céljára adatfeldolgozást nem végezhetnek, továbbá a személyes adatokat a Társaság rendelkezései szerint kötelesek tárolni és megőrizni.

6. A nyilatkozat megváltoztatása

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a nyilatkozatot módosítsa. Amennyiben a módosítás az érintett által megadott személyes adatainak felhasználását érinti, úgy a változtatásokról a felhasználót e-mailes tájékoztató levél formájában tájékoztatja. Amennyiben a nyilatkozat módosításából kifolyólag az adatkezelés részletei is megváltoznak, az Adatkezelő külön megkéri az érintetti hozzájárulást.

7. Jelen szabályzatban nem meghatározott kérdések

A jelen szabályzatban nem meghatározott kérdésekben a GDPR, illetve az általa megengedett esetekben, kisegítő jelleggel az Infotv. szabályai az irányadó.

Vásárlási feltételek