Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Általános szerződési feltételek
Impresszum: a szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: PRÉMIUM KERT KFT.

A szolgáltató székhelye: 6792 ZSOMBÓ, GÁRDONYI GÉZA UTCA 27.

Levelezési cím: 6728 SZEGED, ALGYŐI ÚT 72.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: INFO@PREMIUMKERT.HU

Cégjegyzékszáma: 06-09-011030

Adószáma: 13868479-2-06

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: +3630/2499600

Adatvédelmi nyilvántartási száma: ügyszám: 2020\EBE\0000190

Engedély száma: 0309/2018

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Lebaker Kft., 1165 Budapest, Bökényföldi út 101, Asz: 14510241-2-42

1. Alapvető rendelkezések
  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat​ értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • Az Általános Szerződési Feltételekben használt fogalmak:

ÁSZF: A Szolgáltató által üzemeltetett Prémium Kert Kft. Házhozszállítás általános szerződési feltételei, melyet a Szolgáltató több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, előre határoz meg és amelynek elfogadása a Prémium Kert Kft. webáruház igénybevételének. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Prémium Kert Kft. webáruház használatával, a termékek megrendelésével, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos feltételeket, továbbá a fogyasztó jogaira vonatkozó részletes tájékoztatást. A mindenkori hatályos ÁSZF letölthető a Prémium Kert Kft. webáruház oldaláról.

Prémium Kert Kft. webáruház:       A Szolgáltató által működtetett internetes platform és szolgáltatás, melyen keresztül a Fogyasztók a Szolgáltató áltat forgalmazott termékeket házhoz szállítással meg tudják vásárolni.

Fogyasztó: Fogyasztónak minősül minden 18. életévét betöltött nagykorú, természetes személy aki, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk) 8:1. § (1) bek. 3. pontja szerint szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

    2. A Prémium Kert Kft. webáruház használata

    2.1. A Fogyasztó a www.premiumpiacszeged.hu honlapon tekintheti át a szolgáltatást.

    A belépést követően megjelenik a Prémium Kert Kft. webáruház kínálata, ahol megtalálhatóak a Fogyasztók számára elektronikus úton történő megvásárláshoz hozzáférhetővé tett termékek.

    2.2. A Fogyasztó szabadon böngészhet a Prémium Kert Kft. webáruház kínálatában.

    A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
    A termékek fényképpel és az alábbi tájékoztatással szerepelnek:

    • a termék megnevezése
    • a termék kiszerelése (súlyban, csomagban, darabonként)
    • a termék fogyasztói ára forintban (bruttó)
    • a termék egységára (kilogrammonként, darabonként).

    2.3. A termékre történő kattintással a termékről bővebb tájékoztatást tekinthet meg.

    2.4. Az Prémium Kert Kft. webáruház felületen feltüntetett árak forintban értendőek és az áfát tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő egyéb költségeket (pl. szállítási díj, csomagolási díj) nem. A (termékek árát) fizetendő végösszeget terheli még a weboldalon feltüntetett kiszállítási és csomagolási díj.

    2.5. A Prémium Kert Kft. Házhozszállítás felülete sütiket alkalmaz, amelyekről a tájékoztatást a Fogyasztó „elfogadom” gombbal vesz tudomásul.

    2.6. Ezen a felületen keresztül lehet megrendelést leadni, itt adható meg a szállítási cím, illetve innen keresztül is elérhető az a felület, ahol a kiválasztott termékek és a rájuk vonatkozó árak megtekinthetők.

    3.Rendelés, vásárlás menete

    3.1.  A Prémium Kert Kft. webáruházban történő vásárlás lebonyolításához nincs szükség a weboldalon regisztrációra, azonban a regisztráció opcionálisan megtehető.

    3.2. A logókra vagy a melletük lévő cégnevére (Vitamin Szalon, Lipóti Pékség, Privát Hús, Boppe Tej) kattintva a termékek listázásra kerülnek, amelyekből a termékek a  fogyasztók igénye szerint kiválaszthatóak. A kiválasztott termékek a „Kosárba teszem” gombra kattintással listázásra kerülnek a „Kosár” menüben.

    3.3. A kosár ikonra kattintva megtekinthetők az eddig kiválasztott termékek, azokat, vagy azok mennyiségét a Fogyasztó módosíthatja, törölheti. A Szolgáltató 3.000,- forintnál kisebb összegű megrendelést nem teljesít.

    3.4. A Kosár tartalma áttekinthető és ellenőrizhető  az „Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintással, ahol a rendelés még módosítható, vagy törölhető. A Szolgáltató minden nap a 17:00 óráig beérkezett rendeléseket összegezi. 17 órát követően leadott rendelést a következő napon már nem áll módunkban kiszállítani, csak az azt követő kiszállítási napon.

    3.5. Bizonyos termékek készlethiánya esetén- külön telefonon vagy e-mailen történő egyeztetést követően – a Szolgáltató jogosult más, hasonló termékkel helyettesíteni a megrendelt terméket. Az így házhoz szállított termékek darab/súly szerinti ára eltérhet az eredetileg kiválasztott termékek árától.

    3.6. Csütörtöki kiszállítástól, szerdai kiszállításig érvényesek az aktuális heti áraink.

    3.7. Amennyiben a Fogyasztó nem kíván több terméket kiválasztani, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább.

    3.8. A rendelés feltétele, hogy a Vásárló rögzítse a címét, telefonszámát, nevét, e-mail címét, fizetési szándékát (bankkártya, készpénz), a kiszállítás napját, otthon tartózkodási idejét és egyéb megjegyzéseit. Rendelését 0-24 h-ban leadhatja. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfőtől péntekig 9-17 óráig.

    3.9. Amennyiben megrendelését és adatait fixálta a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. Az e-mail címére kapott értesítéssel ellenőrizheti rendelését. Amennyiben az ellenőrző e-mailben hibát észlel vagy bármilyen észrevétele van azt jelezheti a Szolgáltató felé e-mailen vagy telefonon. A visszaigazoló e-mailt követően a fizetési módon már nem áll módunkban változtatni. Ha a Felhasználó az átvételkor észleli, hogy a Szolgáltató a kötelezettségét bizonyíthatóan tévesen teljesíti és a futárnak azt jelzi, a Szolgáltató a tévedését korrigálja, amennyiben a termék csomagolása illetve a termék még sértetlen.

    4. A rendelés feldolgozása és teljesítése

    4.1. A megrendelés feldolgozása a kiszállítási napon történik.

    Általános teljesítési határidő a vásárló által megjelölt határnap.

    4.2. Ha a Felhasználó az átvételkor észleli, hogy a Szolgáltató a kötelezettségét bizonyíthatóan tévesen teljesíti és a futárnak azt jelzi, a Szolgáltató a tévedését korrigálja, amennyiben a termék csomagolása illetve a termék még sértetlen.

    4.3. A feladott rendelés kiszállítási időpontjáról Szolgáltató a  www.premiumpiacszeged.hu weboldal főoldalán, mindig pontos és naprakész információt ad, amennyiben szükséges Szolgáltató és/vagy Vásárló telefonos vagy e-mailes egyeztetést követően rögzíti azt, amelytől a házhoz szállítás ideje a közlekedési, időjárási viszonyoktól, illetve a Szolgáltató pillanatnyi leterheltségétől függően eltérhet. Szolgáltató vasárnap kivételével minden napra vállal házhoz szállítást. Szolgáltató fentiektől, egyedi egyeztetés alapján eltérhet.

    4.4. Vásárlónak lehetősége van a Szolgáltató által megadott kiszállítási napnál későbbi időpontra kérni a rendelését, azonban ezt a rendelés feladásánál minden esetben jeleznie kell.

    4.5. Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

    4.6. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni a Szolgáltató számára. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Rendelést módosítani, illetve lemondani- e-mailen- a kiszállítási nap 9 órájáig van lehetősége a Megrendelőnek.

    4.7. Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    5. A rendelés visszaigazolása

    A weboldalon a vásárlási folyamat elektronikus úton lehetséges, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a Vásárlót a Szolgáltató azonnal e-mail-ben tájékoztatja.
    Amennyiben a Vásárló visszaigazoló e-mailt a feladott rendeléséről nem kapott (egyes e-mail szolgáltatók esetében ez néhány percet késhet), Vásárló Szolgáltató elérhetőségein érdeklődhet, annak beérkezéséről és teljesítésének állapotáról.

    A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

    6. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

    6.1. A rendelés értékének kiegyenlítése a Weboldalon megjelölt módokon lehetséges. A rendelési érték kifizetése a rendelés átvételét követően válik esedékessé.

    6.2. Készpénzzel illetve bankkártyával történő fizetés a kiszállító futárnál töténik a  rendelés átvételekor. A rendelés értékén túl (amely tartalmazza a szállítási és csomagolási díjat is) a Vásárlót a Szolgáltató felé egyéb fizetési kötelezettség nem terheli. A megrendelés elküldésével a Fogyasztó elfogadja a Felhasználói feltételeket. Ekkor jön létre a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés, amely a Fogyasztó oldalán fizetési kötelezettséget keletkeztet.

    6.3. Az Szolgáltató az alábbi fizetési eszközöket fogadja el:

    • Készpénz a futárnál
    • Bankkártyás fizetés futárnál terminálon keresztül

    6.4. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

    6.5. A Szolgáltató csak az alábbi helységeken belüli szállításokat teljesíti:

    Szeged és vonzáskörzete, amelyek zónákra lettek osztva eltérő szállítási költségekkel. Ennek változás jogát fenntartjuk. Ezeken a területeken kívüli kiszállítás is egyeztethető közvetlenül az OkosFutár elérhetőségeinek valamelyikén: www.okosfutar.hu.

    7. Számlázás

    7.1.  A számla Fogyasztó által ténylegesen átvett termékeket tartalmazza, valamint a rendelés után feltételezett pénzösszeget. ( Mérlegelt termékek esetében – mint például kg-os termékek esetén, az irányár becsült tömeget jelöl. Viszont a fizetéskor a termék pontos tömegét vesszük alapul, ami miatt a végső ár eltérhet.

    Helyettesítő termék esetében – abban az esetben, ha az Ön által választott termék a kiszállítás napján nincs raktáron, a munkatársunk egy másik terméket fog Önnek kínálni az eredeti termék helyett. Ennek a terméknek az ára eltérhet az Ön által választott termék árától.

    Megváltozhatott időközben a termék ára – a weblapon szereplő irányár mindig az aznap érvényes áruházi árainkkal egyezik meg, viszont mivel Ön a weboldal látogatása során csupán a bevásárlást adja le nekünk, a tényleges megvásárlásra (átvételre) azonban a kiszállításkor kerül sor, amit Önnek ténylegesen fizetnie kell, az a kiszállítás napján aktuális áruházi ár. A weboldalon szereplő irányár és a kiszállításkor aktuális ár esetenként eltérhet.)

    7.2. Lehetséges, hogy a Fogyasztó e-mail fiókjának beállítása miatt az elektronikus számla az e-mail fiók „Spam” mappájába érkezik, ezért ajánlott a „Spam” beállításainak ellenőrzése.

    7.3. Amennyiben a Szolgáltató technikai okok miatt nem képes elektronikus számlát kiállítani a Fogyasztónak, a jogszabályi előírásoknak megfelelő gépi számlát állít ki, és azt postázza a Fogyasztó által megadott szállítási címre.

    8. Kiszállítás

    8.1. A szállítás autóval történik hűtve a hűtendő termékeket. A szolgáltatást az OkosFutár cég végzi.

    8.2. A Szolgáltató törekszik rá, hogy minden szállítást a rendelés Fogyasztó általi véglegesítést megjelölt munkanapon teljesítse, ellenkező esetben a Szolgáltató automatikus e-mailben értesíti a Fogyasztót a szállítás várható időpontjáról.

    8.3. A Fogyasztónak módjában áll telefonon keresztüli értesítést kérni a Szolgáltatótól a szállítás pontos időtartamát illetően.

    8.4. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a forgalmi viszonyok, a rendelések nagy száma, vagy egyéb más ok miatt eltérhet a telefonon közölt időponttól.

    8.5. A Fogyasztó köteles gondoskodni róla, hogy a szállításra kijelölt címen a rendszerinti szállítási időben ő maga, vagy egy, az általa a Szolgáltató által kiszállított termékek átvételére feljogosított 18. életévét betöltött harmadik személy (továbbiakban az „Átvevő”) jelen legyen a szállítás várható időpontjában.

    8.6. Az Átvevő személy életkorát kétség esetén a Szolgáltató kérésére fényképes igazolvánnyal (pl. személyazonosító igazolvány, jogosítvány, stb.) igazolja. Amennyiben az Átvevő életkorát nem igazolja fényképes igazolvánnyal, a Szolgáltató köteles megtagadni a teljesítést, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

    8.7. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a Fogyasztó által meghatározott címen nincs jelen a Fogyasztó, vagy az Átvevő, vagy az Átvevő életkorát elmulasztja igazolni a 3.5. pontban leírtak szerint, a Szolgáltatót nem terheli felelősség a teljesítés meghiúsulásáért.

    8.8. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az ő, vagy az Átvevő (jelen pontban együtt: a „Fogyasztó”) kötelessége meggyőződni arról, hogy az általa megrendelt termékek megfelelő mennyiségben, és – szemrevételezés útján történő ellenőrzés alapján – megfelelő minőségben kerültek kiszállításra.

    8.9. Amennyiben a Fogyasztó, vagy az Átvevő a termékek átvételét megtagadta, a Szolgáltató/futár az átvétel megtagadásáról jegyzőkönyvet vesz fel.

    8.10. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben Átvevő a teljesítést elfogadta, Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a termékek esetleges mennyiségbeli eltérésért, vagy a termékek minőségének olyan hibájáért, amely szemrevételezés útján megállapítható volt.

    A futár a csomagot 3 dokumentummal együtt fogja átadni. Ebből az egyik szállító levelet a vevőnek kötelessége aláírni, amellyel elismeri, hogy a csomagot hiánytalanul átvette. Ezután utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

    9. Elállás joga

    9.1. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Prémium Kert Kft. webáruház rendszeren keresztül vásárolható egyes termékek gyorsan romlandóak, ezért amennyiben a szállításkor a termékeket átveszi, utóbb a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései értelmében nem jogosult elállni a szerződéstől. Ugyanez érvényes az olyan zárt csomagolású termékek tekintetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Szolgáltató a Fogyasztó, vagy az Átvevő által átvett gyorsan romló, illetve felbontott termékeket semmilyen körülmények között nem köteles visszavenni, és ellenértékének visszatérítésére sem kötelezhető.

    9.2. Ha a fogyasztói adásvételi szerződés teljesítési ideje a szerződés megkötéséhez kapcsolódó valamennyi körülményre figyelemmel alapvető fontosságú, vagy a fogyasztó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a szolgáltatót annak alapvető fontosságáról, akkor a szerződést olyannak kell tekinteni, mint amit a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni, így attól a fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult elállni.

    9.3. Ha a fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, és elállási jogát gyakorolja, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételekor indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket bontatlanul.

    Vásárlót elállási jog nem illeti meg Szolgáltatóval szemben, tekintettel arra, hogy Szolgáltatás igénybevétele a megrendelés gomb lenyomásával azonnal megtörténik, valamint arra, hogy az Áruk romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek minősülnek.

    A rendelés kiszállítás esetén a Fogyasztó által nem mondható le. Kivételt képez ez alól, ha a Fogyasztó – akár indoklás nélkül – a kiszállítás napjának 9 órájáig belül jelzi ezt a Szolgáltatónak telefonon vagy e-mail-en keresztül.

    Szolgáltatónak nem áll módjában a megrendelést követően visszatérítést adni, amennyiben a megrendelés már feldolgozásra került.

    Előrendelés esetében a kiszállítási nap 9 órájáig lehetséges a megrendelés lemondása, az ezután történő lemondás, csak Szolgáltatóval folytatott egyeztetés után lehetséges.

    A rendelés a kiszállítási nap 9 órájáig módosítható.

    10. Reklamáció, panaszkezelés

    10.1. Amennyiben a Fogyasztónak a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében eljáró személyek magatartásával, mulasztásával, a Szolgáltató által forgalmazott termékekkel, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással bármilyen jellegű panasza van, azt közölheti a Szolgáltatóval annak telephelyére/levelezési címére (Prémium Kert Kft., 6728 Szeged, Algyői út 72.) küldött postai küldeményben vagy elektronikus úton a premiumpiacszeged.hu e-mail címre küldött e-mailben.

    10.2. A Szolgáltató köteles 15 munkanapon belül megvizsgálni a panaszt, és amennyiben ez szükséges, illetve lehetséges, orvosolja azt és írásban érdemben reagál. Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelését nem tartja elégségesnek, vagy a panasz azonnali kivizsgálása, illetve orvoslása nem lehetséges a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, melyet érdemi válaszával együtt 15 napon belül megküldi a Fogyasztónak postai úton.

    10.3. Amennyiben a Fogyasztó panaszát a Szolgáltató nem orvosolta, vagy a Fogyasztónak a kiszállított termékek minősége, a felek között létrejött szerződés megkötése és teljesítése olyan sérelmet okozott, amelyet álláspontja szerint a Szolgáltató nem tud vagy nem kíván orvosolni, a Fogyasztó jogosult vitás ügyét bírósági eljárás útján, vagy a bírósági eljáráson kívül a Csongrád Megyei Békéltető Testület előtt indított eljárással rendezni.

    10.4.  A Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

    6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

    Telefonszám: +36-62/554-250/118
    Fax: +36-62/426-149
    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

    11. Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

    Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www.premiumpiacszeged.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

    12. Egyéb rendelkezések

    12.1. Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldal használata feltételezi a Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

    12.2. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

    12.3. Kifejezetten tilos a Weboldalon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a Felhasználók által feltöltött tartalmak törlésére.

    12.4. Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

    12.5. Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására

    12.6. Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

    12.7. Szolgáltató és Vásárló között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.

    12.8. A jelen ÁSZF-re, illetve a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) rendelkezései, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

    12.9. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Szegedi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.

    Szeged, 2020. április 27.

    Adatkezelési tájékoztató
    Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

    Adatkezelő megnevezése: Prémium Kert Kft.

    Adatkezelő cégjegyzékszáma: 06 09 011030

    Adatkezelő székhelye: 6792 Zsombó, Gárdonyi Géza u. 27.

    Adatkezelő képviselője: Rácz József

    1. Az adatkezelés szabályai

    Jelen adatkezelési tájékoztató időbeli hatálya 2020. április 1-től visszavonásig tart.

    A jelen szabályzat fogalmi rendszere megegyezik az Általános adatvédelmi rendelet (továbbiakban GDPR.) 4. cikkben meghatározott értelmező fogalommagyarázataival, illetve bizonyos pontokban kiegészítetten a 2018. május 25-től hatályos Infotv. 3. § értelmező rendelkezéseivel. Ezek alapján tehát:

    Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

    Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

    Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

    Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

    Az adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.

    A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni.

    Az adatkezelés célja: az érintettek tájékoztatása a Társaság legfontosabb híreiről, direkt marketing valamint törzsvásárlói kedvezmény biztosítása

    Kezelt adatok köre: érintett neve, e-mail címe, lakcíme, telefonszáma, konfekció- és melltartó mérete, vásárlása

    Az adatkezelés jogalapja: a GDPR 6. cikk (1) bek. a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

    Az adattárolás határideje: a Társaság megszűnéséig, vagy amennyiben az érintett kéri a törzsvásárlói rendszerből való törlését, akkor haladéktalanul törlésre kerülnek az adatok, a direkt marketing tevékenység vonatkozásában pedig az érintett bármikor kérheti adatai direkt marketing célú törlését

    Adattárolás módja: elektronikus

     

    Az Adatkezelő a tájékoztatót folyamatosan hozzáférhetővé teszi honlapján. Az Adatkezelési tájékoztató elfogadása (a megfelelő checkboxban elhelyezett pipa) igazolja annak megismerését és adatkezelési hozzájárulásnak minősül. Így tehát az adatkezelésre csak akkor kerülhet sor, ha az érintett egyértelmű megerősítő cselekedettel, például írásbeli – ideértve az elektronikus úton tett -, nyilatkozattal önkéntes, konkrét, tájékoztatáson alapuló és egyértelmű hozzájárulását adja a természetes személyt érintő személyes adatok kezeléséhez

     

    Az Adatkezelő által gyűjtött személyes adatok csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történhet, és azok nem kezelhetőek ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon, illetve tárolásuknak olyan formában kell történnie, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé

    2. Törzsvásárlói program

    Az érintetteknek lehetőségük van a törzsvásárlói regisztrációra. A törzsvásárlók minden vásárlásuk után törzsvásárlói kártyájuk felmutatása után, a vásárlás végösszegének megfelelő %-os kedvezménnyel jogosultak a vásárlásra.

     

    Felhívjuk figyelmét, hogy az adatok megadásával, Ön, mint érintett kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság megadott elérhetőségein közvetlen ajánlatadási céllal megkeresse, reklám- és hirdetési célokra, ill. üzleti információk szolgáltatására felhasználja. A Társaság az adatokat nem teszi harmadik személyek részére hozzáférhetővé. Felhívjuk továbbá a figyelmét, hogy a törzsvásárlói kártya használatával a vásárlásai cikkszámát is rögzíti a rendszer.

     

    A Társaság biztosítja, hogy a marketing célú e-mailekről az érintett bármikor ingyenesen leiratkozzon. A Társaság az ilyen tárgyú információkat személyesen vagy telefonon is közvetíti az ügyfelek felé. A postai vagy telefonos megkeresések esetén Ön szintén kérheti, hogy a jövőben ne keressük marketing célok megvalósítása érdekében.

     

    Amennyiben az érintett adatai törlését kéri, úgy a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben (a továbbiakban: Katv.) meghatározottak szerint a Társaság tilalmi listát vezet. A Társaság kötelezi magát, hogy a reklámcélú megkeresés előtt ellenőrzi, hogy az érintett szerepel-e a tilalmi listán.

    3. Ügyfélnyilvántartás

    A Társaság egyedi rendszerébe ügyfelek, partnerek adatai kerülnek rögzítésre. A magánszemély érintett azzal, hogy regisztrál a Társaság törzsvásárlójaként, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy meghatározott személyes adatai az ügyfélnyilvántartó rendszerben rögzítésre kerüljenek. A nyilvántartó rendszerben az érintett hozzájárulása mellett a partnerek adatai a vonatkozó szerződésben rögzített hozzájárulás alapján kerülnek rögzítésre.

    4. Az érintettek jogainak érvényesítése

    Ön, mint érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről; valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését; adatainak törlését az: info@zsendules.hu e-mail címen; az adatkezelés korlátozását; illetve jogosult az adathordozhatósághoz.

    4.1 Tájékoztatáshoz való jog

    Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:

    – Jogosult megtudni az adatkezelés célját;

    – az érintett személyes adatok kategóriáit;

    – azon címzetteket vagy címzettek kategóriáit, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;

    – adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartamát, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjait.

    – Jogosult felvilágosítást kapnia az érintettnek azon jogáról, hogy kérelmezheti-e az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat-e az ilyen személyes adatok kezelése ellen; illetve nyújthat-e valamely felügyeleti hatósághoz címzett panaszt.

    – Jogosult megkapnia minden elérhető információt arról is, hogy ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték.

    – Továbbiakban jogosult arra is, hogy tudomást szerezzen az automatizált döntéshozatali ügyekben alkalmazott logikára és arra, hogy az ilyesfajta adatkezelés, milyen jelentőséggel bír, illetve ez az érintettre nézve milyen várható következménnyel jár.

     

    Az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a tájékoztatási jog szerinti kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet.

     

    A tájékoztatás főszabály szerint ingyenes, költségtérítést az Adatkezelő csak a GDPR 12. cikk (5) bekezdésben, illetve 15. cikk (3) bekezdésben meghatározott esetben számít fel.

    Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

    Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését. (helyesbítéshez való jog).

    4.2 Helyesbítéshez való jog

    A valóságnak nem megfelelő adatot a Társaság az érintett kérésére indokolatlan késedelem nélkül helyesbíti.

    Arra az időtartamra, amíg a Társaság ellenőrzi a személyes adatok pontosságát, a kérdéses személyes adatok korlátozásra kerülhetnek a jelen tájékoztató 4.4. pontjának megfelelően.

    4.3. Tiltakozás joga

    Az érintett abban az esetben a Társasághoz intézett nyilatkozatával tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, ha az adatkezelés jogalapja

    – a GDPR 6. cikk. (1) bekezdés e) pontja szerinti közérdek vagy

    – a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja szerinti jogos érdek [a jogos érdek, mint jogalap alkalmazásának feltételeit jelen szabályzat 5. pontja tartalmazza].

    Tiltakozási jog gyakorlása esetén a Társaság nem kezelheti tovább a személyes adatokat, kivéve, ha az adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Annak megállapítása kapcsán, hogy az adatkezelést kényszerítő erejű jogos okok indokolják, a Társaság ügyvezetője dönt. Az ezzel kapcsolatos álláspontjáról véleményben tájékoztatja az érintettet.

    Tájékoztatjuk, hogy a törzsvásárlói regisztráció kapcsán az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása, így tiltakozás helyett az adatai törlését kérheti.

    4.4. Az adatkezelés korlátozásához való jog

    Az adatkezelés korlátozására abban az esetben kerülhet sor, amennyiben:

    – az érintett vitatja az adatok pontosságát, az adatok helyességének megállapításáig terjedő időtartamra a Társaság korlátozza a személyes adatok kezelését;

    – az adatkezelés jogellenes és az érintett törlés helyett a felhasználás korlátozását kéri;

    – az adatkezelőnek már nincs szüksége az adatokra, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez;

    – az érintett tiltakozik a személyes adatok kezelése ellen a GDPR 21. cikke szerint tiltakozott, a tiltakozással kapcsolatos mérlegelés elvégzésének erejéig.

    Az érintett személyes adata kezelése elleni tiltakozásának elbírálásának időtartamára – de legfeljebb 5 napra – az adatkezelést az adatkezelést végző szervezeti egység vezetője felfüggeszti, a tiltakozás megalapozottságát megvizsgálja és döntést hoz, amelyről a kérelmezőt tájékoztatja.

    Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatot a szervezeti egység vezetője korlátozza, azaz kizárólag a tárolás, mint adatkezelés valósulhat meg mindaddig, amíg

    – az érintett hozzájárul az adatkezeléshez;

    – jogi igények érvényesítéséhez szükséges a személyes adatok kezelése;

    – más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében szükségessé válik a személyes adatok kezelése; vagy

    – jogszabály közérdekből elrendeli az adatkezelést.

    Ha az adatkezelés korlátozását az érintett kérte, a korlátozás feloldásáról az adott szervezeti egység vezetője előzetesen tájékoztatja az érintettet.

    4.5. Törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)

    Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

    1. a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
    2. b) az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
    3. c) az érintett a GDPR 21. cikk (1) bekezdése alapján tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre, vagy az érintett a 21. cikk (2) bekezdése alapján tiltakozik az adatkezelés ellen;
    4. d) a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
    5. e) a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

    VAGY

    1. f) a személyes adatok gyűjtésére az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
    4.6. Az adathordozhatósághoz való jog

    Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa a Társaság rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, amennyiben:

    – az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása vagy az adatkezelésre olyan szerződés teljesítése érdekében volt szükség, amelyben az érintett az egyik fél vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bek. a) vagy b) pont, illetve 9. cikk (2) bek. a) pont] és

    – az adatkezelés automatizált módon történik.

    Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

    Az Adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt, illetve az általa vagy az általa igénybe vett adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is megtéríti. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt előidéző eseményért őt semmilyen módon nem terheli felelősség

     

    Az érintett az Adatkezelő adatkezelési eljárásával kapcsolatos panasszal Magyarország területén a NAIH-hoz fordulhat:

    név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

    székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

    honlap: www.naih.hu

    Az érintett – választása szerint – bírósági úton is érvényesítheti igényét. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

    5. Adatfeldolgozók

    A Társaság a személyes adatok kezelése során kizárólag technikai jellegű feladatok ellátására az alábbi adatfeldolgozót veszi igénybe:

    Adatkezelő megnevezése: Prémium Kert Kft.

    Adatkezelő cégjegyzékszáma: 06 09 011030

    Adatkezelő székhelye: 6792 Zsombó, Gárdonyi Géza u. 27.

    Az adatfeldolgozás célja: tárhelyszolgáltató

     

    Az Adatfeldolgozók az adatkezelést a Társaság utasításai szerint végzik, az adatkezelést érintő érdemi döntést nem hozhatnak, a tudomásukra jutott személyes adatokat kizárólag a Társaság rendelkezései szerint dolgozhatják fel, saját céljára adatfeldolgozást nem végezhetnek, továbbá a személyes adatokat a Társaság rendelkezései szerint kötelesek tárolni és megőrizni.

    6. A nyilatkozat megváltoztatása

    Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a nyilatkozatot módosítsa. Amennyiben a módosítás az érintett által megadott személyes adatainak felhasználását érinti, úgy a változtatásokról a felhasználót e-mailes tájékoztató levél formájában tájékoztatja. Amennyiben a nyilatkozat módosításából kifolyólag az adatkezelés részletei is megváltoznak, az Adatkezelő külön megkéri az érintetti hozzájárulást.

    7. Jelen szabályzatban nem meghatározott kérdések

    A jelen szabályzatban nem meghatározott kérdésekben a GDPR, illetve az általa megengedett esetekben, kisegítő jelleggel az Infotv. szabályai az irányadó.