Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Prémium Kert Kft.

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Prémium Kert Kft.​ (székhely: 6792 Zsombó, Gárdonyi Géza utca 27.), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: PRÉMIUM KERT KFT.

A szolgáltató székhelye: 6792 ZSOMBÓ, GÁRDONYI GÉZA UTCA 27.

Levelezési cím: 6728 SZEGED, ALGYŐI ÚT 72.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: INFO@PREMIUMKERT.HU

Cégjegyzékszáma: 06-09-011030

Adószáma: 13868479-2-06

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: +3630/2499600

Adatvédelmi nyilvántartási száma: ügyszám: 2020\EBE\0000190

Engedély száma: 0309/2018

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Lebaker Kft., 1165 Budapest, Bökényföldi út 101, Asz: 14510241-2-42

 

1. Alapvető rendelkezések

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat​ értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • Az Általános Szerződési Feltételekben használt fogalmak:

ÁSZF: A Szolgáltató által üzemeltetett Prémium Kert Kft. Házhozszállítás általános szerződési feltételei, melyet a Szolgáltató több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, előre határoz meg és amelynek elfogadása a Prémium Kert Kft. webáruház igénybevételének. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Prémium Kert Kft. webáruház használatával, a termékek megrendelésével, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos feltételeket, továbbá a fogyasztó jogaira vonatkozó részletes tájékoztatást. A mindenkori hatályos ÁSZF letölthető a Prémium Kert Kft. webáruház oldaláról.

Prémium Kert Kft. webáruház:       A Szolgáltató által működtetett internetes platform és szolgáltatás, melyen keresztül a Fogyasztók a Szolgáltató áltat forgalmazott termékeket házhoz szállítással meg tudják vásárolni.

Fogyasztó: Fogyasztónak minősül minden 18. életévét betöltött nagykorú, természetes személy aki, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk) 8:1. § (1) bek. 3. pontja szerint szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Előrendelés:

  1. A Prémium Kert Kft. webáruház használata
    • Belépés a Premium Kert Kft. webáruház oldalára

A Fogyasztó a www.premiumpiacszeged.hu honlapon tekintheti át a szolgáltatást.

A belépést követően megjelenik a Prémium Kert Kft. webáruház kínálata, ahol megtalálhatóak a Fogyasztók számára elektronikus úton történő megvásárláshoz hozzáférhetővé tett termékek.

A Fogyasztó szabadon böngészhet a Prémium Kert Kft. webáruház kínálatában.

  • A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A termékek fényképpel és az alábbi tájékoztatással szerepelnek:

  • a termék megnevezése
  • a termék kiszerelése (súlyban, csomagban, darabonként)
  • a termék fogyasztói ára forintban (bruttó)
  • a termék egységára (kilogrammonként, darabonként).

2.3.  A termékre történő kattintással a termékről bővebb tájékoztatást tekinthet meg.

2.4.  Az Prémium Kert Kft. webáruház felületen feltüntetett árak forintban értendőek és az áfát tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő egyéb költségeket (pl. szállítási díj, csomagolási díj) nem. A (termékek árát) fizetendő végösszeget terheli még a weboldalon feltüntetett kiszállítási és csomagolási díj.

2.5.  A Prémium Kert Kft. Házhozszállítás felülete sütiket alkalmaz, amelyekről a tájékoztatást a Fogyasztó „elfogadom” gombbal vesz tudomásul.

2.6.  Ezen a felületen keresztül lehet megrendelést leadni, itt adható meg a szállítási cím, illetve innen keresztül is elérhető az a felület, ahol a kiválasztott termékek és a rájuk vonatkozó árak megtekinthetők.

3.Rendelés, vásárlás menete

3.1.  A Prémium Kert Kft. webáruházban történő vásárlás lebonyolításához nincs szükség a weboldalon regisztrációra, azonban a regisztráció opcionálisan megtehető.

Termékválasztás

3.2. A logókra vagy a melletük lévő cégnevére (Vitamin Szalon, Lipóti Pékség, Privát Hús, Boppe Tej) kattintva a termékek listázásra kerülnek, amelyekből a termékek a  fogyasztók igénye szerint kiválaszthatóak. A kiválasztott termékek a „Kosárba teszem” gombra kattintással listázásra kerülnek a „Kosár” menüben.

3.3. A kosár ikonra kattintva megtekinthetők az eddig kiválasztott termékek, azokat, vagy azok mennyiségét a Fogyasztó módosíthatja, törölheti. A Szolgáltató 3.000,- forintnál kisebb összegű megrendelést nem teljesít.

3.4. A Kosár tartalma áttekinthető és ellenőrizhető  az „Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintással, ahol a rendelés még módosítható, vagy törölhető. A Szolgáltató minden nap a 17:00 óráig beérkezett rendeléseket összegezi. 17 órát követően leadott rendelést a következő napon már nem áll módunkban kiszállítani, csak az azt követő kiszállítási napon.

3.5. Bizonyos termékek készlethiánya esetén- külön telefonon vagy e-mailen történő egyeztetést követően – a Szolgáltató jogosult más, hasonló termékkel helyettesíteni a megrendelt terméket. Az így házhoz szállított termékek darab/súly szerinti ára eltérhet az eredetileg kiválasztott termékek árától.

3.6. Csütörtöki kiszállítástól, szerdai kiszállításig érvényesek az aktuális heti áraink.

3.7. Amennyiben a Fogyasztó nem kíván több terméket kiválasztani, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább.

3.8. A rendelés feltétele, hogy a Vásárló rögzítse a címét, telefonszámát, nevét, e-mail címét, fizetési szándékát (bankkártya, készpénz), a kiszállítás napját, otthon tartózkodási idejét és egyéb megjegyzéseit. Rendelését 0-24 h-ban leadhatja. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfőtől péntekig 9-17 óráig.

3.9. Amennyiben megrendelését és adatait fixálta a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. Az e-mail címére kapott értesítéssel ellenőrizheti rendelését. Amennyiben az ellenőrző e-mailben hibát észlel vagy bármilyen észrevétele van azt jelezheti a Szolgáltató felé e-mailen vagy telefonon. A visszaigazoló e-mailt követően a fizetési módon már nem áll módunkban változtatni. Ha a Felhasználó az átvételkor észleli, hogy a Szolgáltató a kötelezettségét bizonyíthatóan tévesen teljesíti és a futárnak azt jelzi, a Szolgáltató a tévedését korrigálja, amennyiben a termék csomagolása illetve a termék még sértetlen.

4. A rendelés feldolgozása és teljesítése

4.1. A megrendelés feldolgozása a kiszállítási napon történik.

Általános teljesítési határidő a vásárló által megjelölt határnap.

4.2. Ha a Felhasználó az átvételkor észleli, hogy a Szolgáltató a kötelezettségét bizonyíthatóan tévesen teljesíti és a futárnak azt jelzi, a Szolgáltató a tévedését korrigálja, amennyiben a termék csomagolása illetve a termék még sértetlen.

4.3. A feladott rendelés kiszállítási időpontjáról Szolgáltató a  www.premiumpiacszeged.hu weboldal főoldalán, mindig pontos és naprakész információt ad, amennyiben szükséges Szolgáltató és/vagy Vásárló telefonos vagy e-mailes egyeztetést követően rögzíti azt, amelytől a házhoz szállítás ideje a közlekedési, időjárási viszonyoktól, illetve a Szolgáltató pillanatnyi leterheltségétől függően eltérhet. Szolgáltató vasárnap kivételével minden napra vállal házhoz szállítást. Szolgáltató fentiektől, egyedi egyeztetés alapján eltérhet.

4.4. Vásárlónak lehetősége van a Szolgáltató által megadott kiszállítási napnál későbbi időpontra kérni a rendelését, azonban ezt a rendelés feladásánál minden esetben jeleznie kell.

4.5. Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

4.6. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni a Szolgáltató számára. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Rendelést módosítani, illetve lemondani- e-mailen- a kiszállítási nap 9 órájáig van lehetősége a Megrendelőnek.

4.7. Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5. A rendelés visszaigazolása

5.1. A weboldalon a vásárlási folyamat elektronikus úton lehetséges, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a Vásárlót a Szolgáltató azonnal e-mail-ben tájékoztatja.
Amennyiben a Vásárló visszaigazoló e-mailt a feladott rendeléséről nem kapott (egyes e-mail szolgáltatók esetében ez néhány percet késhet), Vásárló Szolgáltató elérhetőségein érdeklődhet, annak beérkezéséről és teljesítésének állapotáról.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

6. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

6.1. A rendelés értékének kiegyenlítése a Weboldalon megjelölt módokon lehetséges. A rendelési érték kifizetése a rendelés átvételét követően válik esedékessé.

6.2. Készpénzzel illetve bankkártyával történő fizetés a kiszállító futárnál töténik a  rendelés átvételekor. A rendelés értékén túl (amely tartalmazza a szállítási és csomagolási díjat is) a Vásárlót a Szolgáltató felé egyéb fizetési kötelezettség nem terheli. A megrendelés elküldésével a Fogyasztó elfogadja a Felhasználói feltételeket. Ekkor jön létre a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés, amely a Fogyasztó oldalán fizetési kötelezettséget keletkeztet.

6.3. Az Szolgáltató az alábbi fizetési eszközöket fogadja el:

  • Készpénz a futárnál
  • Bankkártyás fizetés futárnál terminálon keresztül

6.4. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

6.5. A Szolgáltató csak az alábbi helységeken belüli szállításokat teljesíti:

Szeged és vonzáskörzete, amelyek zónákra lettek osztva eltérő szállítási költségekkel. Ennek változás jogát fenntartjuk. Ezeken a területeken kívüli kiszállítás is egyeztethető közvetlenül az OkosFutár elérhetőségeinek valamelyikén: www.okosfutar.hu.

7. Számlázás

7.1.  A számla Fogyasztó által ténylegesen átvett termékeket tartalmazza, valamint a rendelés után feltételezett pénzösszeget. ( Mérlegelt termékek esetében – mint például kg-os termékek esetén, az irányár becsült tömeget jelöl. Viszont a fizetéskor a termék pontos tömegét vesszük alapul, ami miatt a végső ár eltérhet.

Helyettesítő termék esetében – abban az esetben, ha az Ön által választott termék a kiszállítás napján nincs raktáron, a munkatársunk egy másik terméket fog Önnek kínálni az eredeti termék helyett. Ennek a terméknek az ára eltérhet az Ön által választott termék árától.

Megváltozhatott időközben a termék ára – a weblapon szereplő irányár mindig az aznap érvényes áruházi árainkkal egyezik meg, viszont mivel Ön a weboldal látogatása során csupán a bevásárlást adja le nekünk, a tényleges megvásárlásra (átvételre) azonban a kiszállításkor kerül sor, amit Önnek ténylegesen fizetnie kell, az a kiszállítás napján aktuális áruházi ár. A weboldalon szereplő irányár és a kiszállításkor aktuális ár esetenként eltérhet.)

7.2. Lehetséges, hogy a Fogyasztó e-mail fiókjának beállítása miatt az elektronikus számla az e-mail fiók „Spam” mappájába érkezik, ezért ajánlott a „Spam” beállításainak ellenőrzése.

7.3. Amennyiben a Szolgáltató technikai okok miatt nem képes elektronikus számlát kiállítani a Fogyasztónak, a jogszabályi előírásoknak megfelelő gépi számlát állít ki, és azt postázza a Fogyasztó által megadott szállítási címre.

8. Kiszállítás

8.1. A szállítás autóval történik hűtve a hűtendő termékeket. A szolgáltatást az OkosFutár cég végzi.

8.2. A Szolgáltató törekszik rá, hogy minden szállítást a rendelés Fogyasztó általi véglegesítést megjelölt munkanapon teljesítse, ellenkező esetben a Szolgáltató automatikus e-mailben értesíti a Fogyasztót a szállítás várható időpontjáról.

8.3. A Fogyasztónak módjában áll telefonon keresztüli értesítést kérni a Szolgáltatótól a szállítás pontos időtartamát illetően.

8.4. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a forgalmi viszonyok, a rendelések nagy száma, vagy egyéb más ok miatt eltérhet a telefonon közölt időponttól.

8.5. A Fogyasztó köteles gondoskodni róla, hogy a szállításra kijelölt címen a rendszerinti szállítási időben ő maga, vagy egy, az általa a Szolgáltató által kiszállított termékek átvételére feljogosított 18. életévét betöltött harmadik személy (továbbiakban az „Átvevő”) jelen legyen a szállítás várható időpontjában.

8.6. Az Átvevő személy életkorát kétség esetén a Szolgáltató kérésére fényképes igazolvánnyal (pl. személyazonosító igazolvány, jogosítvány, stb.) igazolja. Amennyiben az Átvevő életkorát nem igazolja fényképes igazolvánnyal, a Szolgáltató köteles megtagadni a teljesítést, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

8.7. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a Fogyasztó által meghatározott címen nincs jelen a Fogyasztó, vagy az Átvevő, vagy az Átvevő életkorát elmulasztja igazolni a 3.5. pontban leírtak szerint, a Szolgáltatót nem terheli felelősség a teljesítés meghiúsulásáért.

8.8. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az ő, vagy az Átvevő (jelen pontban együtt: a „Fogyasztó”) kötelessége meggyőződni arról, hogy az általa megrendelt termékek megfelelő mennyiségben, és – szemrevételezés útján történő ellenőrzés alapján – megfelelő minőségben kerültek kiszállításra.

8.9. Amennyiben a Fogyasztó, vagy az Átvevő a termékek átvételét megtagadta, a Szolgáltató/futár az átvétel megtagadásáról jegyzőkönyvet vesz fel.

8.10. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben Átvevő a teljesítést elfogadta, Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a termékek esetleges mennyiségbeli eltérésért, vagy a termékek minőségének olyan hibájáért, amely szemrevételezés útján megállapítható volt.

A futár a csomagot 3 dokumentummal együtt fogja átadni. Ebből az egyik szállító levelet a vevőnek kötelessége aláírni, amellyel elismeri, hogy a csomagot hiánytalanul átvette. Ezután utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

9. Elállás joga

9.1. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Prémium Kert Kft. webáruház rendszeren keresztül vásárolható egyes termékek gyorsan romlandóak, ezért amennyiben a szállításkor a termékeket átveszi, utóbb a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései értelmében nem jogosult elállni a szerződéstől. Ugyanez érvényes az olyan zárt csomagolású termékek tekintetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Szolgáltató a Fogyasztó, vagy az Átvevő által átvett gyorsan romló, illetve felbontott termékeket semmilyen körülmények között nem köteles visszavenni, és ellenértékének visszatérítésére sem kötelezhető.

9.2. Ha a fogyasztói adásvételi szerződés teljesítési ideje a szerződés megkötéséhez kapcsolódó valamennyi körülményre figyelemmel alapvető fontosságú, vagy a fogyasztó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a szolgáltatót annak alapvető fontosságáról, akkor a szerződést olyannak kell tekinteni, mint amit a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni, így attól a fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult elállni.

9.3. Ha a fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, és elállási jogát gyakorolja, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételekor indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket bontatlanul.

Vásárlót elállási jog nem illeti meg Szolgáltatóval szemben, tekintettel arra, hogy Szolgáltatás igénybevétele a megrendelés gomb lenyomásával azonnal megtörténik, valamint arra, hogy az Áruk romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek minősülnek.

A rendelés kiszállítás esetén a Fogyasztó által nem mondható le. Kivételt képez ez alól, ha a Fogyasztó – akár indoklás nélkül – a kiszállítás napjának 9 órájáig belül jelzi ezt a Szolgáltatónak telefonon vagy e-mail-en keresztül.

Szolgáltatónak nem áll módjában a megrendelést követően visszatérítést adni, amennyiben a megrendelés már feldolgozásra került.

Előrendelés esetében a kiszállítási nap 9 órájáig lehetséges a megrendelés lemondása, az ezután történő lemondás, csak Szolgáltatóval folytatott egyeztetés után lehetséges.

A rendelés a kiszállítási nap 9 órájáig módosítható.

10. Reklamáció, panaszkezelés

10.1. Amennyiben a Fogyasztónak a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében eljáró személyek magatartásával, mulasztásával, a Szolgáltató által forgalmazott termékekkel, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással bármilyen jellegű panasza van, azt közölheti a Szolgáltatóval annak telephelyére/levelezési címére (Prémium Kert Kft., 6728 Szeged, Algyői út 72.) küldött postai küldeményben vagy elektronikus úton a premiumpiacszeged.hu e-mail címre küldött e-mailben.

10.2. A Szolgáltató köteles 15 munkanapon belül megvizsgálni a panaszt, és amennyiben ez szükséges, illetve lehetséges, orvosolja azt és írásban érdemben reagál. Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelését nem tartja elégségesnek, vagy a panasz azonnali kivizsgálása, illetve orvoslása nem lehetséges a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, melyet érdemi válaszával együtt 15 napon belül megküldi a Fogyasztónak postai úton.

10.3. Amennyiben a Fogyasztó panaszát a Szolgáltató nem orvosolta, vagy a Fogyasztónak a kiszállított termékek minősége, a felek között létrejött szerződés megkötése és teljesítése olyan sérelmet okozott, amelyet álláspontja szerint a Szolgáltató nem tud vagy nem kíván orvosolni, a Fogyasztó jogosult vitás ügyét bírósági eljárás útján, vagy a bírósági eljáráson kívül a Csongrád Megyei Békéltető Testület előtt indított eljárással rendezni.

10.4.  A Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: +36-62/554-250/118
Fax: +36-62/426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

11. Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www.premiumpiacszeged.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

12. Egyéb rendelkezések

12.1. Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldal használata feltételezi a Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

12.2. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

12.3. Kifejezetten tilos a Weboldalon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a Felhasználók által feltöltött tartalmak törlésére.

12.4. Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

12.5. Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására

12.6. Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

12.7. Szolgáltató és Vásárló között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.

12.8. A jelen ÁSZF-re, illetve a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) rendelkezései, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

12.9. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Szegedi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.

Szeged, 2020. április 27.